onsdag 2. mai 2012

Emma Bjanes Hildebrand (Criss) er den søteste personen på denne planeten

Litt gøy, og ikke minst skummelt, at så små ting kan utgjøre så store forskjeller! Litt før jul en gang skulle jeg helt tilfeldig finne et bilde av Naya Rivera, og googlet henne. Ut av sikkert en million bilder som kom opp, trykte jeg på et tilfeldig et og kom inn på et bilde linket til siden gleenorge.blogg.no - og jeg ble helt sjokket av at det fantes andre norske gleeks (på mitt nivå) og kommenterte ett eller annet med at jeg synes vi burde få til et gleektreff for norske gleeks. Litt senere hadde Emma kommentert noe tilbake på gleenorge sin blogg, og jeg husker at jeg klikket helt da jeg gikk inn på bloggen hennes. Hun elsket Darren Criss og glee - og tittelen hennes var "I swam across an empty land", altså en av mange sangtekster Darren har fremført feil... Haha også kommenterte jeg hvor awesome hun var på bloggen hennes og linket til min facebook, og siden da har vi bare blitt bedre og bedre venner. Selv om Drammen og her jeg bor er et par timer unna, har vi klart og møtes mange ganger og jeg håper, tror og vet at det kommer til å blir maaange flere fremover! For det kunne vært verre, jeg kunne jo bodd i Nord-Norge eller noe. DET hadde sugd. Glad i deg, Emma Criss! <3

everything happens for a reason

1 kommentar: