torsdag 21. juni 2012

Girl or Boy

Nå har jeg gått i en liten TGP-streik i akkurat en uke (fordi før jeg så episode 2 fant jeg ut at Dani gikk ut også ble jeg sint og drepte noen (neida) æsj) men idag måtte jeg nesten se litt hvorfor hun gikk ut, så så episode 2 og 3 idag. Og DET VAR INGEN GRUNN TIL AT HUN GIKK UT! Ikke en god en ihvertfall. Jeg er sint på Ryan Murphy. Selv om jeg visste at hun gikk ut gråt jeg skikkelig når hun gikk ut.. Og når hun gråt.. STAKKARS herregud Ryan er så slem. Og Glee trenger noen som henne på showet! En jente som ikke bare elsker sminke, kjoler og gutter. Hun er så flink til å synge i tillegg til at hun er adorable og awesome.
Hun kom med en ny sang for litt over en uke siden, den heter "Girl or Boy" og er en respons til de utallige kommentarene og spørsmålet hun får om hun er jente eller gutt. Her er videoen:



Men, the show must go on, in this case the Glee Project, og jeg har fått nye favoritter! Ingen som kan erstatte Dani såklart, MEN disse er ganske okei - Shanna og Aylin! Liker at Shanna kan synge og er skikkelig sånn sukkersøt, og jeg digger at Aylin er skikkelig motsatt fra det en tyrkisk muslim "burde" være, hun er skikkelig flørtete og slikt. Woop

Jeg liker ikke Lily forresten. 


wooooooop slenger med noe vakkert 



later alligator


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar